ایلی استان: شانس ما و استقلال برای پیروزی برابر است، وضعیت ما مثل پرسپولیس قبل از برانکو است

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی فولاد خوزستان می گوید تیمش و استقلال خوزستان از بخت برابر برای پیروزی برخورداراند.

ایلی استان: شانس ما و استقلال برای پیروزی برابر است، وضعیت ما مثل پرسپولیس قبل از برانکو است

به گزارش خبرنگاران، ایلی استان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: همان طور که اطلاع دارید در داربی صندلی تیم ها مهم نیست و کسی به این موضوع توجه نمی کند. هر چند هر دو تیم فولاد و استقلال صندلی خوبی در جدول رده بندی ندارند اما شانس پیروزی فولاد در داربی خوزستان 50 - 50 است.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل پدیده مشهد که با پیروزی یاران گل محمدی همراه بود، گفت: ما یک نیمه بازی خوب ارائه کردیم و در نیمه دوم هم عملکرد خوبی داشتیم اما بازی را واگذار کردیم. با این وجود، برای دیدار با استقلال خوزستان آماده شدیم و تمام هدفمان کسب سه امتیاز در بازی فرداست.

استان در واکنش به این که نتوانسته بازی هجومی مدنظر خود را در فولاد به اجرا بگذارد، یادآور شد: سه بازی بسیار سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم. دو بازی خارج از خانه ما مقابل پدیده بود که در حال حاضر از بهترین تیم های ایران است. یک بازی با سپاهان داشتیم. بازی با ماشین سازی مجبور شدیم یک نیمه با 10 بازیکن ادامه دهیم. به ما حق بدهید که با توجه به فشردگی بازی ها فرصت کافی برای ایجاد تغییرات نداشتیم. حتی نتوانستیم بازی تدارکاتی برگزار کنیم و به ترکیب اصلی تیم برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان این که تغییر عادت در یک تیم کار راحتی نیست، گفت: متاسفانه بعضی از بازیکنان شاخص خودمان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه شدیم. تا چند سال قبل فولاد چهار، پنج بازیکن ملی پوش داشت و دو بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. می دانید که در بازی با پدیده از هفت بازیکن جوان که محصول آموزشگاه باشگاه هستند، استفاده کردیم.

وی با اشاره به وضعیت مشابه تیمش با پرسپولیس پیش از حضور برانکو در ایران، گفت: روند رو به رشد پرسپولیس در این چند سال باعث شد چند روز قبل در بازی با السد، صدها هزار طرفدار داخل و خارج از استادیوم، بازی تیمشان مقابل پرسپولیس را تماشا نمایند. ان شاءالله فرصت کافی و حمایت هیات مدیره را داشته باشیم تا در استادیوم جدید فولاد آره نا با 12 بازیکن قد علم کنیم.

استان اضافه نمود: ما مرحله گذار را آغاز نموده ایم و باید به بازی تهاجمی و ارسال پاس های متعدد برسیم. زمانی که بازی ها به استادیوم اختصاصی خودمان منتقل گردد، فوتبال تهاجمی را ارائه می کنیم تا 30 هزار طرفدار مشتاق ما این نوع بازی را به طور کامل تماشا نمایند.

او یادآور شد: برای افزایش اعتماد به نفس بازیکنان احتیاج به برد داریم. امیدواریم با این برد، اعتماد به نفس را در بازیکنان نهادینه کنیم.

استان با اشاره به غیبت سه بازیکن تیمش در این دیدار گفت: ایوب والی، میثم دورقی و صابر حردانی به این بازی نمی رسند. هنوز نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم. هر چند کارهای میدانی را آغاز کردند و گام هایی برای رسیدن به مرز آمادگی برداشتند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2365

به "ایلی استان: شانس ما و استقلال برای پیروزی برابر است، وضعیت ما مثل پرسپولیس قبل از برانکو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلی استان: شانس ما و استقلال برای پیروزی برابر است، وضعیت ما مثل پرسپولیس قبل از برانکو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید