برپایی نشست روش شناسی مطالعات تاریخ هنر ایران در نگارخانه لاله

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، روش شناسی مطالعات تاریخ هنر ایران اولین نشست از سلسله گفتارها در باب هنرهای تجسمی است که به منظور جبران بخشی از کمبودهای جدی مباحث آکادمیک پیرامون هنر تجسمی در داخل کشور، برنامه ریزی شده است. گفتار سیامک دل زنده اولین نشست از این مجموعه را شکل می دهد.

برپایی نشست روش شناسی مطالعات تاریخ هنر ایران در نگارخانه لاله

مدخل هایی چون مدرن، معاصر و نوگرا و نحوه ارائه هنر معاصر ایران، خارج از مرکزیتی که با عنوان تاریخ هنر غرب از آن یاد می کنیم، در دوره ای که منابع پژوهشی داخلی کم کم از پستوها بیرون می آیند و دسترسی به آن ها آسان تر می گردد و پراکندگی این محتوا، ضرورت روش مندی در ارائه چنین مباحثی را یادآوری می نماید. سیامک دل زنده در گفتار روش شناسی مطالعات تاریخ هنر ایران پیشنهاداتی را در این باب ارائه می دهد.

در بخشی دیگر از این رویداد، کیانا برومند آنالیز انتقادی منابع مکتوب هنر ایران را در همراهی با سیامک دل زنده پی می گیرد.

سیامک دل زنده پژوهشگر و منتقد هنر، دانش آموخته دانشگاه کنکوردیا در کانادا و صاحب مقالات متعدد در نشریات پژوهشی داخل و خارج، مؤلف کتاب تحولات تصویری هنر ایران، آنالیز انتقادی است که به تازگی منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند روز دوشنبه 15 آذرماه ساعت 17 به نگارخانه لاله واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله مراجعه نمایند .

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22828

به "برپایی نشست روش شناسی مطالعات تاریخ هنر ایران در نگارخانه لاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی نشست روش شناسی مطالعات تاریخ هنر ایران در نگارخانه لاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید