بندر آستارا قابلیت های زیادی در بخش حمل و نقل دریایی دارد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طالح زیاد اف مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان بعدازظهر یکشنبه در رأس هیئت بلند پایه اقتصادی به شهرستان آستارا سفر کرد و از روند پیشرفت، ساخت و ساز تاسیسات جدید و توسعه بندر چند منظوره، منطقه ویژه اقتصادی آستارا و همچنین محوطه و دو پست اسکله این بندر در شمال جمهوری اسلامی ایران بازدید به عمل آورد.

بندر آستارا قابلیت های زیادی در بخش حمل و نقل دریایی دارد

محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل توافقنامه ها و توسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی ایران، حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز وی را همراهی کردند.

در این بازدید مسئولان ایرانی توضیحات کامل از روند پیشرفت، ساخت و ساز در بخش های مختلف، عملیات احداث محوطه و اسکله در منطقه ویژه اقتصادی و بندر مرزی آستارا ارائه کردند.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری آذربایجان درحاشیه این بازدید روابط خوب دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان را نتیجه سیاست خارجی موفقیت آمیز رؤسای جمهور دو کشور و نشانگر روابط دوستی و حسن همجواری ایران و آذربایجان دانست و تاکید نمود: بندر آستارا در استان گیلان از قابلیت های بسیار خوبی در حوزه حمل و نقل دریایی برخوردار است.

طالح زیاد اف در ادامه اضافه نمود: همکاری های اقتصادی در بخش دریایی و با همسایگان برای جمهوری آذربایجان مهم است و در این زمینه اقدامات لازم انجام می گردد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 951

به "بندر آستارا قابلیت های زیادی در بخش حمل و نقل دریایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندر آستارا قابلیت های زیادی در بخش حمل و نقل دریایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید