راموس: لاورن می خواهد با انتقاد از من مشهور گردد

به گزارش مهسان بلاگ، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا پاسخ انتقاد لاورن را داد. او به ستایش از آلبا پرداخت و توصیه ای هم برای آسنسیو داشت.

راموس: لاورن می خواهد با انتقاد از من مشهور گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، انتقاد بازیکنان لیورپول از سرخیو راموس کاپیتان و مدافع رئال مادرید همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به لاورن مدافع کروات رسید.

لاورن در اظهار نظری تاکید نمود که راموس خطاهای بسیار انجام می دهد اما چون رئال به پیروزی می رسد کسی او را به بازی خشن متهم نمی کند.

راموس در پاسخ به لاورن گفت: بعضی از افراد هستند که نمی دانند چطوری از ناامیدی که آنها را در برگرفته خارج شوند. من به لاورن جواب نمی دهم. زمان خودش صندلی من و او را معین خواهد نمود. بعضی می خواهند که با صحبت کردن درباره من مشهور شوند و در صفحه نخست روزنامه ها قرار گیرند.

او درباره آسنسیو و صحبت های جنجالی این بازیکن گفت: من به بازیکنان جوان همواره توصیه می کنم که از بازی کردن لذت ببرند. نباید ما به آنها کیفی پر از سنگ بدهیم تا به هر کسی می رسند یکی به او بزنند. بازیکنان جوان باید آرامش و تمرکز داشته باشند. بعضی از بازیکنان جوان برای پخته شدن به زمان زیاد احتیاج دارند.

راموس درباره بازگشت آلبا به تیم ملی اسپانیا گفت: آلبا یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال دنیا است و خوشحالم که او بار دیگر به تیم ملی برگشت. بدون شک او می تواند یاری زیادی به ما کند.

کاپیتان رئال مادرید درباره سخت گیر بودن طرفداران رئال گفت: در رئال بازیکنان بزرگ زیادی از سوی حاضران در برنابئو هو شده اند. در هر حالتی باید به طرفداران حق داد. مهم این است که ما در هیچ شرایطی تسلیم و ناامید نخواهیم شد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2899

به "راموس: لاورن می خواهد با انتقاد از من مشهور گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: لاورن می خواهد با انتقاد از من مشهور گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید