آغاز آهسته کی روش برای جام ملت های آسیا

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی که در هفته های گذشته در بلاتکلیفی به سر می برد، احتمالا در روزهای آینده دوباره فعال خواهد شد؛ شروعی آهسته برای جام ملت های آسیا.

آغاز آهسته کی روش برای جام ملت های آسیا

وضعیت نیمکت تیم ملی بعد از جام جهانی ناتعیین بود، ولی انتظار می رود با بازگشت کی روش و مذاکره اش با فدراسیون فوتبال، هفته آینده اردویی پیش از بازی دوستانه با ازبکستان برگزار شود.

مهدی تاج گفته بود که مربی پرتغالی هفتم اسفند یعنی چهارشنبه به تهران برمی شود، ولی احتمال می رود بازگشت او یکی دو روز به تاخیر بیفتد.

کی روش پس از مذاکره برای تمدید قرارداد سراغ برنامه های اردوی تیم ملی خواهد رفت.

15 و 20 شهریور اولین روزهای فیفا پس از جام جهانی است که تیم ها فرصت دارند دو بازی تدارکاتی داشته باشند. تیم ملی برای اولین تاریخ برنامه ای ندارد، ولی قرار است 20 شهریور در تاشکند با تیم ملی ازبکستان روبرو شود.

هنوز جزئیات اردوی تیم ملی تعیین نگردیده، ولی انتظار می رود کی روش در بازگشت به تهران برنامه اش را اعلام کند. فرصتی برای برنامه ریزی اردوی خارجی باقی نمانده، ولی با توجه به تعطیلی لیگ او می تواند بازیکنانش را چند روز قبل از بازی با ازبکستان در اختیار داشته باشد.

احتمال می رود در اردوی جدید شاهد حضور نفرات جدیدی هم در اردوی تیم ملی باشیم. کادر فنی تیم ملی پنج هفته آغاز لیگ را زیر نظر داشته و جوانگرایی تیم ملی که بعد از جام جهانی 2014 آغاز گردیده، می تواند ادامه داشته باشد.

بلاتکلیفی تیم ملی در روزهای گذشته نگران کننده بود، ولی بازگشت کی روش و برگزاری اردو و بازی تدارکاتی کمی از این نگرانی را رفع می نماید. تیم ملی آغاز آرامی برای تدارک جام ملت های آسیا دارد که قرار است زمستان آینده برگزار شود و از ایران انتظار می رود که در قامت یک مدعی به امارات برود.

3

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 763

به "آغاز آهسته کی روش برای جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز آهسته کی روش برای جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید