غیبت استوکس و اروین برای تراکتور یعنی چه؟

به گزارش مهسان بلاگ، در آستانه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی مهمترین خبر غیبت دو مهاجم بریتانیایی تیم تبریزی است. آنتونی استوکس و لی اروین که برای تعطیلات بازی های ملی به کشورشان برگشته بودند، با خاتمه مدت مرخصی شان برنگشتند و ظاهرا خواسته های جدیدی دارند که باشگاه با آن موافق نیست و زنوزی، مالک تراکتور آن را باج گیری نامیده.

غیبت استوکس و اروین برای تراکتور یعنی چه؟

تراکتورسازی بدون این دو بازیکن در بازی یکشنبه شرایط کاملا جدیدی را تجربه خواهد نمود، چرا که بار گلزنی تیم در این فصل روی دوش آنها بوده. استوکس 8 گل و اروین 4 گل برای تراکتورسازی زده اند که 57 درصد از 21 گل این تیم را تشکیل می دهد. به لطف درخشش این دو بازیکن است که تراکتور توانسته بعد از سپاهان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار داشته باشد.

اگر می خواهید بدانید 12 گل زده این دو بازیکن چه آمار خوبی محسوب می گردد، کافی است آن را با آمار گلزنی چند تیم لیگ برتری مقایسه کنید. پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی تا به حال یازده گل زده، یعنی یک گل کمتر از این دو بازیکن. استقلال، دیگر مدعی هم تنها 9 گل زده دارد. به جز تیم های سپاهان، پدیده، پیکان و پارس جنوبی، سایر تیم های لیگ برتر کمتر از استوکس و لی گل زده اند.

مسئولان تراکتور تاکید دارند که بی انضباطی این دو بازیکن را نادیده نمی گیرند، ولی این در صورتی است که آنها به ایران برگردند و اگر غیبت آنها به معنای جدایی شان باشد، باشگاه باید هرچه زودتر جایگزین های مطمئنی پیدا کند.

1

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3074

به "غیبت استوکس و اروین برای تراکتور یعنی چه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت استوکس و اروین برای تراکتور یعنی چه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید