مرزبان: پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد، به قصه کتاب ها توجهی نداریم!

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد اما تمام کوشش ما این است که در این بازی حساس به برد برسیم.

مرزبان: پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد، به قصه کتاب ها توجهی نداریم!

علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به بازی فردا (شنبه) تیمش برابر پرسپولیس گفت: باید برابر قهرمان دو فصل پیاپی و فینالیست آسیا به میدان برویم. پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد ولی تمام کوشش ما این است که در این بازی حساس به برد برسیم. تیم ما ساختار خوبی دارد و بچه ها هم از لحاظ تاکتیکی پیشرفت داشته اند. این بازی برای هر دو تیم حساس است، پرسپولیس به دنبال قهرمانی است و ما هم می خواهیم در لیگ برتر بمانیم.

وی ادامه داد: تمام کوشش ما این است که فوتبال باکلاسی به نمایش بگذاریم و عملکردمان طوری باشد که مردم مسجدسلیمان خرسند شوند. برای این بازی بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و در شرایطی خوب به مصاف پرسپولیس می رویم.

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی برابر پرسپولیس هم برای آنها راضی کننده است یا خیر، توضیح داد: از حالا نمی توان در مورد حرفی زد و باید دید جریان بازی چگونه پیش می رود. هیچ کس نمی تواند قبل از آغاز بازی در مورد برد، مساوی یا باخت حرف بزند. این مسائل قصه هایی است که در کتاب ها می نویسند و ما توجهی به آنها نداریم. هدف ما این است که در بازی با پرسپولیس 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد غیبت شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی دو مدافع تاثیرگذار پرسپولیس در این بازی اعلام نمود: ما با نام بزرگ پرسپولیس روبه رو می شویم. در پرسپولیس بازیکنانی هستند که جایگزین نفرات غایب باشند، ضمناً آنها در خط هافبک هم بازیکنانی دارند که تغییر پست بدهند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5762

به "مرزبان: پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد، به قصه کتاب ها توجهی نداریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد، به قصه کتاب ها توجهی نداریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید