معاون ترامپ با رهبر مخالفان ونزوئلا دیدار کرد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون رئیس جمهور آمریکا و رهبر مخالفان ونزوئلا با حضور در نشست گروه لیما در کلمبیا درباره تحولات ونزوئلا رایزنی کردند.

معاون ترامپ با رهبر مخالفان ونزوئلا دیدار کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا و مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در نشست گروه لیما در کلمبیا شرکت نموده و درباره استراتژی مشترک حل بحران ونزوئلا رایزنی کردند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده مایک پنس به گویدا گفت: [دونالد] ترامپ صد در صد حامی شما است.

هوگو دوزولا وزیر امور خارجه پرو گفت: در گروه لیما ما در حال کوشش برای یافتن راه حلی مسالمت آمیز برای ونزوئلا هستیم.

کارلوس هولمز تروجیلو وزیر امور خارجه کلمبیا نیز گفت: ما بار دیگر بر تعهد گذار دموکراتیک دولت و بازیابی قانون اساسی در ونزوئلا تاکید می کنیم.

نشست گروه لیما در کلمبیا در حالی برگزار می گردد که مکزیک، کاستاریکا، گویانا و سنت لوسیا به دلیل مواضع این گروه در قبال مادورو، نشست های آن را تحریم نموده اند.

وزیر امور خارجه پرو در نشست گروه لیما در کلمبیا گفت که هم اکنون زمان آن فرا رسیده که اقدامات بیشتری برای منزوی کردن نظام مادورو اتخاذ گردد.

گروه لیما، متشکل از چهارده کشور آمریکای لاتین به علاوه کانادا است.

از سال 2017 و به دنبال تشدید بحران سیاسی در ونزوئلا بین اپوزیسیون و رئیس جمهور این کشور، اختلافات بین مادورو و مجمع ملی (کنگره) که اکثریت آن در دست مخالفان است، بالا گرفته و تشدید این اختلافات سبب اقدام دولت در برگزاری انتخابات برای تشکیل مجلس موسسان قانون اساسی در سال 2017 شد.

کوشش واشنگتن برای کنار زدن دولت قانونی کاراکاس در حالی صورت می گیرد که مردم ونزوئلا چند ماه پیش با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر مادورو را به ریاست جمهوری این کشور انتخاب کردند.

.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5940

به "معاون ترامپ با رهبر مخالفان ونزوئلا دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ترامپ با رهبر مخالفان ونزوئلا دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید