منچستریونایتد علاقه مند به جذب پریشیچ

به گزارش مهسان بلاگ، باشگاه منچستریونایتد نظرش معطوف به جذب ایوان پریشیچ از اینتر شده است.

منچستریونایتد علاقه مند به جذب پریشیچ

به گزارش خبرنگاران، نشریه انگلیسی تلگراف مدعی شد باشگاه منچستریونایتد نسبت به جذب ایوان پریشیچ از اینتر علاقه مند است و پس از ناامیدی از به خدمت دریافت جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند، این بال کروات را به منظور تقویت تیم تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر در نظر دارد.

منچستریونایتد در این تابستان سعی در به خدمت دریافت سانچو هافبک انگلیسی زردپوشان وستفالن داشت، اما در نهایت بر سر رقم این انتقال به توافق نرسید، چرا که دورتموند 120 میلیون یورو برای واگذاری ستاره خط میانی اش می خواست، اما منچستری ها حاضر به پرداخت رقمی بیشتر از 80 میلیون یورو نشدند.

پریشیچ در حالی مورد توجه منچستریونایتد نهاده شده است که تابستان گذشته در لیست بازیکنان مازاد آنتونیو کونته نهاده شد و بلافاصله به بایرن مونیخ قرض داده شد. او در یک فصل حضورش در این تیم آلمانی عملکرد قابل قبولی داشت و به بایرن مونیخ برای کسب سه گانه بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد.

این بازیکن 31 ساله که فصل گذشته در 35 بازی آمار هشت گل زده و 10 پاس گل را از خود برجای گذاشت، پس از اینکه باشگاه بایرن مونیخ از قطعی کردن قرارداد او صرف نظر کرد، به اینتر بازگشت. پریشیچ تا سال 2022 تحت قرارداد اینتر خواهد بود.

در سوی دیگر رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند ایوان پریشیچ و راجا ناینگولان که فصل گذشته به ترتیب به طور قرضی برای تیم های بایرن مونیخ و کالیاری بازی کردند، دو هفته فرصت دارند تا آنتونیو کونته را برای ادامه حضورشان در اینتر متقاعد نمایند.

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 61464

به "منچستریونایتد علاقه مند به جذب پریشیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد علاقه مند به جذب پریشیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید