نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در استان شروع شد.

نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، طهمورث داستان در جمع خبرنگاران اضافه نمود: مشمولان دریافت نخستین مرحله توزیع سبد غذایی به فروشگاههای زنجیره ای مراجعه نمایند.

وی اظهار کرد: این بسته غذایی برای اقشار محروم و کم درآمد جامعه پیش بینی شده است و شامل مایحتاج غذایی همچون برنج، تخم مرغ، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، حبوبات و لبنیات است.

مدیر رفاه و امور اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: این سبد غذایی برای خانواده های برای خانوارهای پنج نفر به بالا 300هزار تومان، برای خانواده یک نفره 100هزار تومان، برای خانواده های دو نفره 150 هزار تومان، برای خانواده های سه نفره 200 هزار تومان و برای خانواده های چهار نفره 250 هزار تومان خواهد بود.

داستان با بیان اینکه فروشگاهها برای تحویل کالاها و اقلام حمایتی هیچگونه مبلغ و یا کارمزدی دریافت نمی نمایند، افزود: این بسته ها برای مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی از دیروز شروع شده است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2862

به "نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مرحله توزیع سبد غذایی خانوارهای کم بضاعت در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید