پرفکت هت تریک، واکنش فوق ستاره یوونتوس به حذف از لیگ قهرمانان؛ رونالدو را عصبانی نکنید!

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رونالدو عملکرد فوق العاده ای در ملاقات برابر کالیاری به نمایش گذاشته است.

پرفکت هت تریک، واکنش فوق ستاره یوونتوس به حذف از لیگ قهرمانان؛ رونالدو را عصبانی نکنید!

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو با پای راست، چپ و ضربه سر گلزنی کرد تا ضمن رقم زدن پیروزی یوونتوس، به آقای گلی در سری آ نزدیک تر گردد. یوونتوس پس از حذف تلخ مقابل پورتو و وداع با لیگ قهرمانان اروپا، واکنش خوبی نشان داد و در خانه کالیاری با هت تریک کریستیانو رونالدو برنده شد.

بعد از حذف باور نکردنی یوونتوس از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و گل دوم پورتو برابر این تیم که با اشتباه کریستیانو رونالدو به ثمر رسید، نقدها زیادی نسبت به این فوق ستاره پرتغالی مطرح شد و حتی شایعاتی در رابطه با جدایی او از بیانکونری به گوش رسید. با این حال رونالدو روز گذشته در پستی اینستاگرامی به این نقدها و البته حواشی واکنش نشان داد و گفت که او به همراه یوونتوس تمام تمرکز خود را روی ادامه فصل و جام هایی که باقی مانده خواهند گذاشت.

از طرف دیگر فوق ستاره پرتغالی همیشه نشان داده که پاسخ به نقدها را فقط در زمین مسابقه می دهد. رونالدو برای این موضوع خیلی طاقت نیاورد و در ملاقات امشب یوونتوس برابر کالیاری با یک ضربه سر فوق العاده گل اول تیمش را به ثمر رساند تا خیلی زود به این نقدها واکنش نشان داده باشد. این اما خاتمه کار نبود و رونالدو چند دقیقه بعد یک ضربه به دست آورد و خودش هم آن را تبدیل به گل کرد تا نشان دهد از آمادگی بالایی برخوردار است.

اما به ثمر رساندن این دو گل هم از عطش کریستیانو رونالدو کم نکرد. او در دقیقه 33 روی پاس فدریکو کیه زا و با یک ضربه پای چپ دروازه کالیاری را برای سومین بار باز کرد. تا یک هت تریک کامل(گل با ضربه سر، پای راست و پای چپ) را به ثبت رسانده باشد. این عملکرد فوق العاده کریستیانو رونالدو و ثبت هت تریک توسط او در حالی رخ داد که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس، دقایقی از قبل از بازی به دفاع از فوق ستاره پرتغالی پرداخته و هرگونه جدایی این بازیکن را تکذیب نموده بود.

در جریان برد 3-1 یوونتوس مقابل کالیاری در سری آ که با هت تریک کریستیانو رونالدو همراه شد، او خطای بدی روی السیو کرانیو، دروازه بان کالیاری انجام داد. داور به کریستیانو رونالدو فقط کارت زرد نشان داد و ستاره پرتغالی با آرامش، کارت زرد را پذیرفت. با این حال لوکا مارلی، کارشناس اسکای ایتالیا اعتقاد دارد که رونالدو به دلیل این خطای خشن باید از زمین بازی اخراج می شد. مارلی گفت: حرکت رونالدو عمدی نبود اما به اندازه کافی خشونت داشت که مستحق دریافت کارت قرمز باشد. یک خطای کاملا جدی که VAR به اشتباه مداخله نکرد.

این خطا به دقیقه 14 مربوط می شد و در صورت اخراج، او فرصتی برای زدن گل های دوم و سوم خود نداشت.

یوونتوس در شبی که در نیمه اول عملکرد درخشانی داشت و کریستیانو رونالدو طی تنها 22 دقیقه سه بار دروازه کالیاری را باز کرد، 1-3 این تیم را شکست داد تا به اوضاع خود در جدول بهبود بخشد. یوونتوس بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 به گل رسید. روی ارسال خوان کوادرادو، رونالدو با پروازی تماشایی و یک ضربه سر دقیق دروازه کالیاری را برای اولین بار باز کرد. در دقیقه 22 و روی پاس فدریکو کیه زا بود که آلوارو موراتا در موقعیتی تک به تک فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او دقیق نبود و کرانو توپ را مهار کرد. اما دقایقی بعد و با متوقف شدن رونالدو در محوطه، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که خود این ستاره پرتغالی پشت توپ قرار گرفته و گل دوم را نیز به ثمر رساند.

اما طوفان رونالدو ادامه یافت و در دقیقه 32 او روی پاس به بیرون کیه زا از سمت چپ و با جایگیری دقیق پیروز شد هت تریک خود را تکمیل نموده و برای سومین بار دروازه کالیاری را باز کند. در دقیقه 38 موراتا باز هم در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه کالیاری را باز کند، اما کنترل توپ او ضعیف بود و مدافعان حریف سر رسیدند تا در نهایت نیمه نخست با رجحان 0-3 یوونتوس به خاتمه برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم کالیاری با ضربه محکم دونکان فرصت داشت یکی از گل های خورده خود را جبران کند، اما ووچیک شزنی با مهاری تماشایی دروازه یوونتوس را نجات داد. اما در دقیقه 61 کالیاری به گل رسید. زاپا با حرکتی تماشایی از سمت راست جیووانی سیمئونه را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او بدون مدافع یارگیر پیروز به باز کردن دروازه یوونتوس شد.

دقایقی بعد کریستیانو رونالدو در گوشه محوطه جریمه کالیاری صاحب فرصت شده و از زاویه ای سخت شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه محکم و تماشایی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 85 پریرا با حرکت از سمت راست فرصت داشت دروازه یوونتوس را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت یوونتوس با نتیجه 1-3 به پیروزی برابر کالیاری دست یابد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79708

به "پرفکت هت تریک، واکنش فوق ستاره یوونتوس به حذف از لیگ قهرمانان؛ رونالدو را عصبانی نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفکت هت تریک، واکنش فوق ستاره یوونتوس به حذف از لیگ قهرمانان؛ رونالدو را عصبانی نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید