کمبود نیرو و شیفت مداوم عامل اصلی فرسودگی آتش نشانان قدس است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی رزاقی بعد از ظهر یکشنبه در همایش روز آتش نشان که با حضور مسئولان قدس برگزار گردید، طی سخنانی گفت: شهر قدس با 400 هزار نفر جمعیت به 8 ایستگاه آتش نشانی و 214 نیرو احتیاج دارد که قدس در حال حاضر با 3 ایستگاه و فقط 62 نیروی آتش نشان فعالیت می نماید.

کمبود نیرو و شیفت مداوم عامل اصلی فرسودگی آتش نشانان قدس است

وی اضافه نمود: همین کمبود موجب گردیده تا نیروهای ما شیفت های متعدد داشته و زمان استراحت کافی نداشته باشند و در نهایت زودتر از هر آتش نشان دیگری فرسوده شوند.

رزاقی گفت: با وجود این مسائل اعضای شورا و شهردار قدس همکاری بسیار خوبی با سازمان دارند که با یاری های بی دریغ شهردار، آتش نشانی قدس بعد از 25 سال فعالیت صاحب یک دستگاه تانکر پشتیبان آب گردیده است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قدس گفت: یک دستگاه خودرو پیشرو، دو دستگاه خودرو پادرو، خوردو کاپرا فرماندهی عملیات و... از جمله تجهیزاتی است که سال جاری خریداری گردیده است.

وی مطرح نمود: علاوه بر خرید تجهیزات ایستگاه شماره 5 احداث گردیده و در طبقه دوم آن مرکز تخصصی آموزش آتش نشانی احداث گردیده و دو قطعه زمین برای احداث دو ایستگاه جدید در شهرک های فرزان و شهید بهشتی نیز پیش بینی گردیده است.

رزاقی ادامه داد: در مجموع برای خریداری تجهیزات و احداث ایستگاه جدید از بودجه های جاری و متمم بیش از 7 میلیارد تومان اعتبار، هزینه گردیده است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1878

به "کمبود نیرو و شیفت مداوم عامل اصلی فرسودگی آتش نشانان قدس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود نیرو و شیفت مداوم عامل اصلی فرسودگی آتش نشانان قدس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید