1.2 میلیارد برای شریفی زیاد نیست؟

به گزارش مهسان بلاگ، پرسپولیس برای جذب بازیکنی با آمار ضعیف تنها 3 گل زده در یک فصل، یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه نموده. هزینه ای که معین نیست چرا و به چه دلیل برای جذب شریفی صرف گردیده.

1.2 میلیارد برای شریفی زیاد نیست؟

به گزارش خبرنگاران ،پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی، مهاجمی خرید که فقط نام بزرگی داشت. مهدی شریفی که در چند فصل گذشته عملکرد پر نوسانی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته. او به جای پیشرفت، پسرفت نموده و هرگز آن مهاجم خطرناک ، تیغ دار و گلزن قبل نبوده. آمار شریفی این نکته را اثبات می نماید. این مهاجم 26 ساله در لیگ شانزدهم آنقدر ضعیف بود که از چشم امیر قلعه نویی افتاد و او در بازگشت به سپاهان، نام شریفی را در فهرست مازاد خود قرار داد.

آمار شریفی در لیگ هفدهم را آنالیز می کنیم. فصلی که برای او به دو بخش تقسیم شد. نیم فصل اول در تراکتورسازی و نیم فصل دوم سپاهان. او از هفته اول تا پانزدهم عضو تراکتورسازی بود، 13 بازی برای این تیم انجام داد، 1043 دقیقه در زمین حضور داشت و حتی یک گل هم به ثمر نرساند. آماری ضعیف از مهاجمی که با اتمام خدمت سربازی به سپاهان برگشت تا شاید در زادگاهش احیا گردد و به اوج برگردد.

شریفی در سپاهان، هر چند 3 گل زد اما هرگز مهاجمی در قواره های نام این تیم نبود. او 14 بازی انجام داد، 1101 دقیقه در زمین بود و 3 گل زده حاصل تلاشش در نیم فصل دوم. گل هایی که جز بازی با تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم، هرگز سرنوشت ساز نبودند و در روز بردهای پرگل سپاهان مقابل پدیده و سیاه جامگان به ثمر رسیدند.

پرسپولیس مهاجمی خریده که فصل قبل، روی هم 27 بار بازی نموده، 2144 دقیقه در زمین حضور داشته و فقط 3 گل در کارنامه اش ثبت گردیده. یعنی هر 9 بازی و یا به طور دقیق تر هر 715 دقیقه یک گل زده که نمی تواند آمار ویژه ای برای شریفی و باشگاه پرسپولیس باشد. به خصوص که این آمار در شرایط بازی برای شریفی به ثبت رسیده. او حالا پیراهن پرسپولیس را پوشیده و فقط همراه این تیم تمرین می نماید تا با اتمام محرومیت باشگاه، یکی از انتخاب های برانکو در خط حمله باشد.

پرسپولیس برای جذب بازیکنی با این آمار ضعیف، یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه نموده. هزینه ای که معین نیست چرا و به چه دلیل برای جذب شریفی صرف گردیده. مهاجمی که اگر پرسپولیس را انتخاب نمی کرد، قطعا از دیگر تیم های بزرگ لیگ ایران نظیر تراکتورسازی، ذوب آهن و استقلال پیشنهادی به دستش نمی رسید.

اگر از پرسپولیس فاکتور بگیریم، شریفی مجبور می شد بازی در تیم های درجه دو لیگ را تجربه کند. مدیران پرسپولیس هم با این پیش زمینه، می توانستند با او قراردادی حتی در حدود 300 تا 400 میلیون تومان امضا نمایند. چه اتفاقی می افتد که شریفی با این رقم پیراهن پرسپولیس را می پوشد و تازه نیم فصل هم فقط تمرین می نماید، پرسشی است که گرشاسبی و همکارانش باید پاسخ آن را بدهند. البته اگر مثل همیشه از شفاف سازی طفره نروند و پیگیر انتقادها باشند.

2

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1293

به "1.2 میلیارد برای شریفی زیاد نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1.2 میلیارد برای شریفی زیاد نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید