5 ایده برتر در استارت آپ روستایی قزوین معرفی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی استارت آپ با آنالیز ایده های برتر در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از روز یکشنبه فعالیت خود را آغازکرده است.

5 ایده برتر در استارت آپ روستایی قزوین معرفی می گردد

در مراسم افتتاحیه که علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، اکرم نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین، فاطمه مرادیان مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین و ایده پردازان استانهای مختلف حضور داشتند اکرم نجفی اظهارداشت: استارت آپ روستایی در 6 منطقه کشور برگزار می گردد که منطقه یک شامل استانهای گیلان، مازندران، اردبیل و زنجان است.

وی اعلام کرد: با برگزاری این استارت آپ کوشش می کنیم زمینه یاری به توسعه کسب و کار روستایی و ارائه تسهیلات به صورت هدفمند فراهم گردد.

نجفی اضافه نمود: این رویداد علمی از 10 شهریورماه به مدت چهار روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برپا می گردد و بیش از 150 ایده برتر از استانهای گیلان، قزوین، اردبیل، زنجان و مازندران در زمینه کسب و کار روستایی مورد آنالیز و داوری قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین یادآورشد: در این استارت آپ همچنین 50 مربی و داور ملی در مدت سه روز ارزیابی ایده ها را انجام می دهند و در مراسم اختتامیه پنج ایده برتر معرفی گردیده و از تسهیلات ارزان قیمت برخوردار می شوند.

نجفی در خصوص محورهای این استارت آپ روستایی گفت: ایده های ارائه گردیده در حوزه های گردشگری و صنایع دستی، بهداشت و سلامت، کشاورزی، شیلات و دامپروری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولیدات بومی و محلی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محیط زیست و پسماند و بازاریابی فروش است.

وی افزود: امیدواریم در این حرکت فرهنگی بتوانیم ضمن شناسایی ایده های برتر از جوانانی که در حوزه روستایی دیدگاههای کاربردی دارند برای اجرای طرح های عملی در اشتغال و کسب و کار روستایی استفاده کنیم.

استارت تاپ روستایی استان قزوین تا سه روز در محل دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ادامه دارد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 956

به "5 ایده برتر در استارت آپ روستایی قزوین معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ایده برتر در استارت آپ روستایی قزوین معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید