ارمشی: در این فصل بازیکنان شاخص به صورت متعادل در تیم ها پخش شده اند

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: لژیونر شدن بیشتر ملی پوشان به جذابیت بازی ها در این فصل یاری نموده است.

ارمشی: در این فصل بازیکنان شاخص به صورت متعادل در تیم ها پخش شده اند

به گزارش خبرنگاران، عبدالاحد ارمشی، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از کسب پیروزی سه بر یک برابر سایپای تهران و صعود به رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر در جمع خبرنگاران درباره این پیروزی اظهار کرد: در ابتدا باید این برد را به بازیکنان سخت کوش و همچنین تماشاگران متعصبمان که بیش از 8 ساعت مسافرت نموده و به تهران آمده بودند تبریک می گویم. خوشبختانه با توجه به تعطیلی های این هفته در سالن خانه والیبال تنها نبودیم و به نوعی میزبان به حساب می آمدیم.

ارمشی اضافه نمود: پیش بینی می کردیم که بازی سخت و نزدیکی برابر سایپا داشته باشیم. ما هم بازیکنان بزرگی همچون میکائیل تاجر و علیرضا بهبودی را در اختیار داریم و خوشبختانه با مدیریت این بازیکنان باسابقه و جنگندگی جوانان توانستیم برنده بازی شویم. در بازی امروز بازیکنانم همه موارد تاکتیکی را اجرا کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درخصوص بازی هفته آینده این تیم با پیکان تهران گفت: پیکان تیم بسیار خوبی است و از کادر فنی با دانشی بهره می برد. هرچند تعداد بازیکنان ملی پوش سایپا بیشتر از پیکان است اما پیکان نیز بازیکنانی دارد که در حد ستاره هستند.

عبدالاحد ارمشی در انتها در خصوص لژیونر شدن اکثر ملی پوشان و تاثیر آن در سطح کیفی بازی های لیگ گفت: در فصل جاری 9 بازیکن لژیونر شده اند و همین باعث شده است تا حدودی بازیکنان باقی مانده و ستاره در تیم های مختلف پخش شوند که این خود به جذابیت بازی ها یاری می نماید. در حال حاضر در شهرداری گنبد بازیکنان جوان بسیاری وجود دارند که پتانسیل آن را دارند تا آینده والیبال ایران را تضمین نمایند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2737

به "ارمشی: در این فصل بازیکنان شاخص به صورت متعادل در تیم ها پخش شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارمشی: در این فصل بازیکنان شاخص به صورت متعادل در تیم ها پخش شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید