اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، برای نوری یک تراژدی نوشته بودند

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از قهرمانی در بازی های آسیایی گفت: در این دوره بهترین های جهانی و المپیک حضور داشتند و واقعا قهرمانی ارزشمند بود.

اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، برای نوری یک تراژدی نوشته بودند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، علی اشکانی پس از کسب دو مدال طلا و 2 مدال برنز کشتی فرنگی در مورد داوری ها گفت: همه شاهد بودند در کشتی مهدی زاده داور یک طرفه قضاوت کرد و می توانست عادلانه تر رای بدهد.ولی در کشتی بعدی که او با حریف کره ای گرفت بسیار ضعیف کشتی گرفت ولی حریف قهرمان آسیا است اما مهدی زاده این حریف را قبلا سه بار برده است. داوری واقعا یکطرفه بود. در کشتی اکبر حیدری هم دیدید داور سوت زد و وقتی حریف بیرون انداخته شد گفت من سوت نزدم. اعتراض های ما هم به جایی نمی رسد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: شکر خدا با این تیم که بعد از یک دهه موفقیت همه اوزان تغییر نموده، اکبر حیدری که در هیچ رده ملی نبوده سال جاری آمده و از بازی های آسیایی استارت زده است. مهرداد مردانی و رضا گرایی هم اولین بار است که آسیایی کشتی گرفتند. احتیاج است بعد از این هم رویدادهای بزرگ را تجربه نمایند.

وی اضافه کرد: برای حسین نوری یک تراژدی نوشته گردیده بود و از قبل می خواستند به او اخطار دهند اما او هم داورها را برد و هم کشتی را و کشتی گیری را که بارها ایرانی ها را برده بود را شکست داد. امیدوارم اتفاق های بهتری برای او بیفتد و در المپیک بدرخشد.

اشکانی در مورد طلای محمدعلی گرایی نیز گفت: قهرمان المپیک به همین حریف قرقیزی باخت ولی گرایی مثل رستم جنگید و بر او درود می فرستم. خیلی از کشتی گیران قهرمان جهان و المپیک در این دوره حضور داشتند.جا دارد از پازاج مدیر فنی و خادم که نمی توانم به زبان بگویم چه کمکی داشت تشکر کنم. خادم از ساعت 6 صبح تا 10 شب کنار ما بود. او پدر معنوی کشتی است. امیدوارم امثال او بیشتر شوند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 608

به "اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، برای نوری یک تراژدی نوشته بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکانی: خادم پدر معنوی کشتی است، برای نوری یک تراژدی نوشته بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید