بازگشت پیروانی یا سرپرستی باقری؟

به گزارش مهسان بلاگ، کریم باقری و محسن خلیلی به عنوان گزینه های جانشینی قنبرپور معرفی شده اند و به اندازه آنها، افشین پیروانی هم برای بازگشت شانس دارد.

بازگشت پیروانی یا سرپرستی باقری؟

به گزارش خبرنگاران ، بعد از اعلام محرومیت 5 ساله افشین پیروانی پرسپولیسی ها برای بازگشت او خیلی منتظر ماندند. کمیته استیناف اما در آنالیز پرونده و صدور رای نهایی آنقدر تعلل کرد که باشگاه مجبور شد یک سرپرست جدید را برای تیم برانکو معرفی کند و این سرپرست کسی نبود جز مصطفی قنبرپور که پیش تر به عنوان مدیر آموزشگاه باشگاه فعالیت می کرد.

این انتخاب البته باب میل برانکو ایوانکوویچ نبود و نارضایتی او از عملکرد سرپرست جدید را بارها شنیدیم اما باشگاه انگار دیگر حوصله تغییر نداشت که تا امروز با قنبرپور ادامه داده و تازه چند روز است که شایعه تغییر سرپرست را می شنویم. راست و دروغش گردن راوی اما فارس خبر داده که برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در کوششند تا با انتخاب یک جایگزین برای پست سرپرستی تیم پرسپولیس، سرانجام کار قنبرپور در این سمت را رقم بزنند.

گویا مصطفی قنبرپور به روزهای سرانجامی کارش در پرسپولیس نزدیک شده و حتی قرار است به او گفته شود که دیگر به فعالیت خود ادامه ندهد. به همین دلیل بود که او روز یکشنبه به باشگاه پرسپولیس رفت تا ایرج عرب را ببیند و با او صحبت کند اما موفق نشد. با این حال چیزی که قطعی به نظر می رسد، این است که برخی از مسئولان نه چندان رده بالای باشگاه پرسپولیس خواستار قطع همکاری با قنبرپور هستند و حتی کوشش هایی برای انتخاب جایگزین او صورت گرفته است.

توضیحات فارس درباره این تغییر، خواندنی است: برخی افرادی که سمت سازمانی در پرسپولیس نداشتند و به عنوان پیمانکار با این باشگاه قرارداد امضا نموده بودند، با روی کار آمدن مدیر جدید اختیار عمل بیشتری پیدا نموده و مذاکراتی را برای انتخاب جانشین قنبرپور انجام دادند. در حالی که کریم باقری چند سال است به عنوان مربی در کادر فنی پرسپولیس حضور دارد، با او تماس گرفته و خواسته اند به عنوان سرپرست کار کند که اگر بپذیرد، مربی - سرپرست خواهد شد. همه این اتفاقات در حالی رقم خورده که مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد رسانه ای کردن این اتفاقات را نداشتند و می خواستند در سکوت خبری این تغییر و تحولات را انجام دهند اما هنوز معلوم نیست کریم باقری که پیش تر اعلام نموده بود پرسپولیس هر کاری بتواند برای این باشگاه انجام می دهد، حاضر به پذیرش پست جدید خواهد شد یا نه. از طرف دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس باید وضعیت قنبرپور را هم معین نمایند که طبق پیگیری ها به نظر می رسد به زودی این تغییر و تحولات یا حداقل بخشی از آن اتفاق خواهد افتاد.

شرایط قنبرپور در پرسپولیس اینگونه است که عملا حرفش به عنوان سرپرست بُرش ندارد و برانکو هم از اینکه سرپرست تیمش اقتدار لازم را ندارد، ناراضی است. شنیده می شود برانکو ترجیح می دهد سرپرستی در تیمش کار کند که حرفش خریدار داشته و همچنین بتواند کار ها را دست بگیرد تا حرف بازیکنان و کادرفنی را به گوش باشگاه برساند. این ها مواردی است که صندلی قنبرپور را متزلزل نموده و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم این روز ها دنبال کسی هستند که اقتدار لازم را در تیم داشته باشد.

فارس ادعا نموده بود که قرار شده قطع همکاری با قنبرپور را به او اعلام نمایند و گویا فعلا کار تا اینجا پیش رفته که باشگاه شرایط کاری سرپرست تیم را به مصطفی قنبرپور اعلام نموده و از او خواسته اگر نمی تواند کار ها را به خوبی انجام دهد، کنار برود تا شخص دیگری جایش را پُر کند .در این میان که باشگاه پرسپولیس دنبال سرپرست می شود، از نام های متخلفی یاد می شود که یکی از آنها هم افشین پیروانی است که 7 ماه بعد از اعلام محرومیتش، با حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تبرئه شد و حتی شنیده بودیم که قرار است به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس برشود.

هنوز اما باشگاه موضع خود را در قبال او معین ننموده و معلوم نیست که پیروانی برمی شود یا نه. همان طور که سرپرستی کریم باقری فعلا در حد حرف است. البته نام محسن خلیلی هم مثل روزهای بعد از محرومیت پیروانی دوباره مطرح شده اما ظاهرا در مورد او هم به اجماع نرسیده اند که معرفی جانشین قنبرپور اینقدر طول کشیده است.

2 - 670

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3752

به "بازگشت پیروانی یا سرپرستی باقری؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پیروانی یا سرپرستی باقری؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید