برداشت میگو از مزارع گلستان شروع شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان، با حضور مدیر کل دفتر امور میگو و آبزیان آب شور سازمان شیلات ایران و معاون آبزی پروری اداره کل و رئیس اداره میگو شیلات گلستان برداشت میگو از مزارع گلستان شروع شد.

برداشت میگو از مزارع گلستان شروع شد

در حاشیه شروع فصل صید از مزارع پرورش میگو گمیشان، مدیر کل دفتر امور میگو و آبزیان آب شور سازمان شیلات ایران اظهار کرد: پیش بینی سال جاری ما فراوری 38 هزار تن میگو در پنج استان میگو پرور کشور است که سهم استان گلستان بیش از دو هزار و 500 تن بوده است.

وحید معدنی با بیان این که فراوریات کشاورزی تحت تاثیر اقلیم های جغرافیایی و تمهیدات برنامه ای هستند، گفت: با تمام مشکلاتی که برای تامین نهاده ها و شرایط اقلیمی در جنوب کشور و گلستان رخ داد پیش بینی ما این است که بتوانیم به رقمی بالای 35 هزار تن دست پیدا کنیم.

وی یادآور شد: استان گلستان پس از استان های هرمزگان و بوشهر صندلی سوم کشور را داراست و پس از گلستان استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان هستند.

معدنی در خصوص آمار صادرات میگو در سال گذشته خاطر نشان کرد: در سال 96 بر اساس آمار رسمی گمرکات کشور بیش از 80 درصد میگوی کشور مشتمل بر 32 هزار تن صادرات گردیده و بیش از 150 میلیون دلار درآمد ارزی داشتیم.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1531

به "برداشت میگو از مزارع گلستان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برداشت میگو از مزارع گلستان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید