تازه ترین اثر شرمن الکسی به فارسی ترجمه شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شرمن الکسی، نویسنده آمریکایی، از موفق‌ترین نویسندگان نسل جدید است. داستان‌های کوتاه و رمان‌های درخشان او، مثل خاطرات کاملاً واقعی یک سرخ‌پوست پاره‌وقت، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و شهرت و محبوبیت زیادی برایش به ارمغان آورده است.

تازه ترین اثر شرمن الکسی به فارسی ترجمه شد

این نویسنده سرخ‌پوست جوایز و افتخارات متعددی نیز کسب کرده، ازجمله جایزه کتاب ملی آمریکا، جایزه پن فاکنر و جایزه پن همینگوی. همچنین، مجله معروف نیویورکر او را به‌عنوان یکی از بیست نویسنده مستعد قرن بیست و یکم معرفی کرده است.

لازم نیست بگویی دوستت دارم ؛ کاری متفاوت و جذاب از نویسنده‌ای که آثارش ریشه در تجربیاتش به‌عنوان یک سرخ‌پوست مدرن دارد. لازم نیست بگویی دوستت دارم کتابی است برانگیزاننده و تأثیرگذار درباره خانواده، عشق و از دست دادن، کتابی قدرتمند، صادقانه و فراموش‌ناشدنی.

شرمن الکسی متولد 1966 اسپوکن ، یکی از مناطق اصلی سرخپوست‌نشین آمریکاست. موضوع تمام کارهای او زندگی سرخپوست‌های آمریکاست، اما شاید هیچ‌کدام از این نوشته‌ها به اندازه مموآر او عمق پیچیدگی زندگی سرخپوست‌ها را به تصویر نکشیده باشد.

کتاب لازم نیست بگویی دوستت دارم روایتی خاص از الکسی است. بعضی فصل‌های کتاب به نثرند و برخی به شعر و تمامشان خاطراتی است که او از مادرش در کمپ سرخپوستی به خاطر می‌آورد. خوانندگان کتاب‌های قبلی الکسی، در کتاب صحنه‌هایی را می‌بیند که برایش آشناست: الکسی هم مثل دیگر نویسندگان از صحنه‌های زندگی واقعی خودش برای نوشتن کتاب‌هایش وام گرفته است. لحن نویسنده همزمان، غمناک است و خنده‌دار و عصبانی و خسته و شوخ. کتاب نثری قوی و طنزی تلخ دارد. لازم نیست بگویی دوستت دارم الکسی در تابستان 2017 چاپ شد و بلافاصله در لیست پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

ترجمه فراسی لازم نیست بگویی دوستت دارم در 288 صفحه و با ترجمه مهدی نمازیان و با قیمت 270000 ریال توسط نشر نون به بازار کتاب راه یافته است.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 196

به "تازه ترین اثر شرمن الکسی به فارسی ترجمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین اثر شرمن الکسی به فارسی ترجمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید