دوره آموزشی ویژه دهیاران در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی ویژه دهیاران در این استان اطلاع داد.

دوره آموزشی ویژه دهیاران در اردبیل برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سید صادق حسینی مسئول آموزش اداره کل امروز چهارشنبه 18 مهر 97 با اعلام این خبر توضیح داد: این دوره آموزشی نیمه دوم امسال با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، جهاد دانشگاهی و فرمانداری ها برگزار می گردد.

او اضافه نمود: این دوره با محور شناخت صنعت گردشگری، الگوهای رفتاری و نحوه برخورد با گردشگران، ضوابط اقامتگاه های بوم گردی و آشنایی با روند تشکیل تعاونی و کارآفرینی تشکیل می گردد.

حسینی ادامه داد: همچنین مقرر شد سیمنارهای آموزشی در حوزه گردشگری سلامت، اقامتگاه های بوم گردی، بازاریابی و تبلیغات، برندسازی و بسته بندی صنایع دستی و طراحی و معماری دکوراسیون هتل ها بر اساس همکاری دو جانبه بین اداره کل و جهاد دانشگاهی انجام گیرد.

او متذکر شد: این کلاس ها با استفاده از اساتید متخصص کشوری و داخل استانی برگزار می گردد که تمامی این اقدامات در راستای تفاهم نامه همکاری فی مابینی است که در گذشته به امضا رسیده بود.

حسینی اضافه نمود: امکان برگزاری برخی دوره ها توسط اساتید کشوری به صورت ویدئو کنفرانس در جهاد دانشگاهی وجود دارد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2095

به "دوره آموزشی ویژه دهیاران در اردبیل برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی ویژه دهیاران در اردبیل برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید