فعال کردن واحدهای مشکل دار اولویت اقتصادی استان ایلام است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ایوب درویشی روز یکشنبه در جلسه اعضای ستاد تسهیل اظهار کرد: بسیاری از واحدهایی که هم اکنتون در مدار فعالیت قرار دارند به دلیل مستهلک شدن ماشین آلات نیازمند بروزرسانی تجهیزات هستند.

فعال کردن واحدهای مشکل دار اولویت اقتصادی استان ایلام است

وی ادامه داد: ان وضعیت باعث شده توان رقابت با سایر مراکز را از دست بدهند چراکه هزینه های تولید این واحدها بالاست و از کیفیت لازم نیز برخوردار نیستند.

معاون استانداری ایلام تغییر خطوط تولید و همچنین بروزریسانی ماشین آلات را ضروری دانست و گفت: صاحبان این واحدها برای ادامه فعالیت مفید خود باید نسبت به استفاده از تجهیزات جدید اقدام کنند.

درویشی نبود نقدینگی را مهم ترین معضل واحدهای تولید استان عنوان کرد و از بانک های عامل خواست در این زمنیه به کمک بخش تولید بیایند.

وی اضافه کرد: بیشترین واحدهای موجود در استان را صنایع کوچک تشکیل می دهند که بسیاری از آنها به واسطه مشکلات عدیده اعم از مالی و مدیریتی تعطیل هستند به همین دلیل باید برای فعال شدن آنها و حمایت از این صنایع همه تلاش کنند.

وی فعال شدن بخش خصوصی برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را یک ضرورت برشمرد و افزود: اولویت اصلی بخش اقتصادی فعال کردن واحدهای مشکل دار و باز کردن آنها به چرخه است.

معاون اتقصادی استاندار ایلام در ادامه به مشکلات کارخانه شیر و پویا نخ ایلام اشاره و تاکید کرد: ستاد تسهیل مصوب های موثری برای فعال شدن این واحد ها دارد که امیدواریم متولیان و سرمایه‌گذاران این دو طرح اراده خود را برای رونق واقعی این واحدها به کار گیرند.

درویشی افزود: تعلل در راه اندازی این واحد کشتارگاه موجب از سرگیری کشتارهای غیر مجاز که سلامت شهروندان را تهدید می کند، می شود.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 179

به "فعال کردن واحدهای مشکل دار اولویت اقتصادی استان ایلام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال کردن واحدهای مشکل دار اولویت اقتصادی استان ایلام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید