فوتبال دنیا، واکنش پل پوگبا به ممنوع المصاحبه بودنش

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد نسبت به ممنوع المصاحبه بودنش واکنش نشان داد.

فوتبال دنیا، واکنش پل پوگبا به ممنوع المصاحبه بودنش

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد در حالی از ساعت 19:30 امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اولدترافورد پذیرای اورتون است که به نظر نمی رسد پل پوگبا همچنان اجازه مصاحبه کردن با رسانه ها را داشته باشد. هافبک فرانسوی شیاطین سرخ بعد از انجام چند مصاحبه و انتقادش از تاکتیک های ژوزه مورینیو از سوی باشگاه منچستریونایتد ممنوع المصاحبه شد.

بر اساس گزارش نشریه ساندی تایمز، ممنوع المصاحبه بودن پوگبای 25 ساله همچنان به قوت خود باقی است. طبق این گزارش، هافبک شیاطین سرخ پس از شکست یک بر صفر منچستریونایتد مقابل یوونتوس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در منطقه میکسدزون در واکنش به خبرنگارانی که قصد گفت وگو با وی را داشتند، گفته است: نمی توانم صحبت کنم. من اجازه صحبت کردن ندارم. این به من هم بستگی ندارد. من می خواهم صحبت کنم، اما به من گفته اند که صحبت نکنم.

ساندی تایمز در ادامه نوشت؛ وقتی خبرنگاران از پوگبا می پرسند که چه کسی دستور داده که مصاحبه نکند؟ پوگبا از پاسخ دادن طفره می رود.

گفته می گردد یوونتوس در نظر دارد در پنجره زمستانی پیش رو پوگبا را به طور قرضی و با قابلیت خرید به تورین بازگرداند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2436

به "فوتبال دنیا، واکنش پل پوگبا به ممنوع المصاحبه بودنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، واکنش پل پوگبا به ممنوع المصاحبه بودنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید