مقصودی نایب قهرمان کشتی آزاد جوانان دنیا شد، فروتن تنها فینالیست ایران در 5 وزن دوم

به گزارش مهسان بلاگ، امیر حسین مقصودی با شکست در ثانیه های پایانی فینال وزن 65 کیلوگرم، صاحب مدال نقره کشتی آزاد جوانان دنیا شد.

مقصودی نایب قهرمان کشتی آزاد جوانان دنیا شد، فروتن تنها فینالیست ایران در 5 وزن دوم

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای فینال پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان دنیا در اسلواکی برگزار گردید که امیر حسین مقصودی در فینال وزن 65 کیلوگرم در مصاف با سایین کازیریک از روسیه در یک کشتی جانانه در حالی که 7 بر 6 از حریفش پیش بود، در 13 ثانیه پایانی خاک شد و 8 بر 7 باخت تا مدال طلا از چنگ او خارج گردد.

همچنین در دیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم امیرحسین کاووسی در مصاف با واسیلی دیاکون از مولداوی با نتیجه 10 بر 9 باخت و دستش از رسیدن به مدال برنز کوتاه ماند.

بدین ترتیب پرونده پنج وزن نخست ایران در کشتی آزاد جوانان دنیا با تک مدال نقره مقصودی بسته شد.

اما رقابتهای نیمه نهایی پنج وزن دوم نیز برگزار گردید که عباس فروتن در وزن 92 کیلوگرم با شکست 11 بر یک حریف روس راهی دیدار فینال رقابت جوانان قهرمانی دنیا در اسلواکی شد. حریف وی در دیدار فینال کشتی گیر قزاقستان است.اما در وزن 86 کیلوگرم ابوالفضل هاشمی جویباری با شکست 3 بر 4 مقابل حریف ترکیه ای به دیدار رده بندی وزن 86 کیلوگرم رفت. وی برای کسب مدال برنز با یکی از کشتی گیران روسیه، آمریکا یا گرجستان دیدار می نماید.همچنین امیر کمک در وزن 125 کیلوگرم با توجه به حضور حریف روس در دیدار فینال به گروه شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله ابتدا به مصاف برنده دیدار کشتی گیران ترکیه و بلغارستان می رود و در صورت برتری برای کسب مدال برنز به مصاف کشتی گیر ازبکستان می رود.مهدی عشقی در وزن 61 کیلوگرم و علی سواد کوهی در وزن 74 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1595

به "مقصودی نایب قهرمان کشتی آزاد جوانان دنیا شد، فروتن تنها فینالیست ایران در 5 وزن دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصودی نایب قهرمان کشتی آزاد جوانان دنیا شد، فروتن تنها فینالیست ایران در 5 وزن دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید