نوشاد عالمیان: پینگ پنگ ایران و خودم به این مدال احتیاج داشتیم، پدرم چندین سال منتظر این لحظه بود

به گزارش مهسان بلاگ، نوشاد عالمیان گفت: پینگ پنگ ایران و خودم به این مدال برنز نیاز داشتیم و مردم من را ببخشند که نتوانستم به فینال صعود کنم.

نوشاد عالمیان: پینگ پنگ ایران و خودم به این مدال احتیاج داشتیم، پدرم چندین سال منتظر این لحظه بود

به گزارش خبرنگاران، نوشاد عالمیان پس از کسب مدال برنز پینگ پنگ بازی های آسیایی 2018 ، بیان کرد: خدا را شکر که توانستم این مدال را بگیرم. من برای آن کوشش نموده بودم و پینگ پنگ ایران و خودم به این مدال احتیاج داشتیم. روز گذشته (جمعه) بازی خوب و حساسی را با نماینده هنگ کنگ داشتم که نفر دهم دنیا بود. امروز هم با نفر چهارم دنیا رقابت کردم که واقعا بازیکن قوی بود. در آغاز مسابقه خوب کار کردم، اما سرویس های این بازیکن چینی اذیتم کرد و نتوانستم بازی خوب خودم را ادامه دهم.

او ادامه داد: با این حال خدا را شکر می کنم که توانستم مدال بگیرم و این مدال برایم بسیار مهم بود. این که یک بازیکن غیر از شرق آسیا بیاید و مدال بازی های آسیایی را کسب کند واقعا جالب است و فکر نمی کنم که در سال های اخیر چنین اتفاقی افتاده باشد.

پینگ پنگ باز تیم ایران گفت: ما در مسابقات دنیای نیز به دسته اول صعود کردیم و حالا کسب این مدال می تواند صندلی ایران در تنیس روی میز را مستحکم تر کند. ارزش رشته تنیس روی میز در بازی های آسیایی همپای المپیک است چون بهترین بازیکنان دنیا در قاره آسیا حضور دارند. حالا با این نتیجه ترس کشورهای دیگر از ایران بیشتر می گردد.

عالمیان در خاتمه گفت : مردم من را ببخشند که نتوانستم این حریف چینی ام را شکست دهم. من برای برد آمده بودم و می خواستم به فینال بروم، اما نشد و واقعا حریفم قوی بود. ان شاء الله در دوره های بعدی کوشش می کنم تا مدال خوش رنگ تری را بگیرم. باید از پدر و مادرم تشکر کنم که در تمام تمرینات من سختی کشیدند و در کنارم بودند. به ویژه پدرم که چندین سال منتظر چنین لحظه ای بود. از همسرم هم تشکر می کنم که نبودن هایم را تحمل کرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 906

به "نوشاد عالمیان: پینگ پنگ ایران و خودم به این مدال احتیاج داشتیم، پدرم چندین سال منتظر این لحظه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشاد عالمیان: پینگ پنگ ایران و خودم به این مدال احتیاج داشتیم، پدرم چندین سال منتظر این لحظه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید