پایگاه اورژانس هوایی در استان مرکزی مستقر شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، استاندار مرکزی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این اورژانس هوایی در اراک، گفت: با توجه به اینکه استان مرکزی پرتردد بوده و در حوزه سوانح جاده ای آمار بالایی دارد، راه اندازی اورژانس هوایی در این استان اهمیت ویژه ای داشت که خوشبختانه امروز و همزمان با هفته دولت محقق شد.

پایگاه اورژانس هوایی در استان مرکزی مستقر شد

استاندار مرکزی اضافه نمود: با راه اندازی اورژانس هوایی در این استان امکان امدادرسانی بهتر در حوادث مختلف از جمله حوادث جاده ای فراهم شد و قطعا این امر در تسریع امدادرسانی و کاهش تلفات سوانح اثرگذار است.

آقازاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ظرفیت های فرودگاه اراک بیان نمود: این فرودگاه از ظرفیت های مطلوب برای سفرهای هوایی برخوردار است و پیگیر آن هستیم تا خط پروازی این فرودگاه به شهرهای بزرگ کشور و همچنین حج و عتبات برقرار گردد.

استاندار مرکزی همچنین خاطرنشان ساخت: تا انتها هفته دولت امسال حدود یک هزار پروژه اقتصادی، عمرانی، صنعتی، خدماتی، کشاورزی و... در استان مرکزی به بهره برداری می رسد که برای این پروژه ها بیش از 10هزار میلیارد ریال اعتبار صرف گردیده است.

لازم به ذکر است بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی توان حمل همزمان پنج بیمار و پنج همراه را دارد و مقرر است این بالگرد به صورت شبانه روزی در فرودگاه اراک مستقر و آماده امدادرسانی باشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

باتسک: مترجم آنلاین، دارالترجمه آنلاین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 841

به "پایگاه اورژانس هوایی در استان مرکزی مستقر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه اورژانس هوایی در استان مرکزی مستقر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید