شطرنج

اعلام آمار حمایت فارابی از فیلمنامه و طرح های سینمایی

تهران (پانا) - در شش ماهه نخست امسال، 424 فیلمنامه و طرح فیلمنامه در سامانه فیلمنامه بنیاد سینمایی فارابی ثبت شد، 363 طرح و فیلمنامه در معاونت فرهنگی و پژوهشی بنیاد مورد آنالیز نهاده شد و قرارداد نگارش 24 اثر منعقد شد.

28 اردیبهشت 1401

جویبار میزبان جمعی از برترین های شطرنج ایران

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هیات شطرنج جویبار، تا به امروز حضور 150 شطرنج باز از استان های تهران، گیلان، مازندران، سمنان، فارس، گلستان، قزوین، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، کیش، هرمزگان، کرمانشاه و خراسان شمالی در این رقابت ها قطعی شده است که از این تعداد...

28 اردیبهشت 1401

شروع دومین المپیاد دانشگاه های خراسان شمالی از 28 آبان ، ثبت نام تا 14 آبان ادامه دارد

رئیس هیات ورزش های دانشگاهی خراسان شمالی گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی از از 28 آبان تا 7 آذر برگزار می گردد.

28 اردیبهشت 1401

فیلم های حاضر در جشنواره لندن 2020 تعیین شدند؛ نمایش 4 فیلم ایرانی

جشنواره لندن 2020 پس از جشنواره های ونیز و تورنتو سومین رویداد حضوری مهم سینمایی است که پس از همه گیری کروناویروس برگزار خواهد شد و حالا فهرست فیلم های حاضر در این جشنواره منتشر شده است.

28 اردیبهشت 1401

چگونه مهارت ها را به موثرترین روش یاد بگیریم و تمرین کنیم؟

وقتی نوبت به یادگیری چیزی می رسد، چندین مهارت دیگر هم در این امر دخیل است که ما همیشه آنها را متوجه نمی شویم. مواردی مانند تحصیل مهارت در نحوه جمع آوری و حفظ دانش به نام مثال مهم است. راه اصلی برای رشد مهارت های شما تمرین این مهارت ها است.

28 اردیبهشت 1401

رویداد های شطرنج قاره آسیا به تعویق افتاد

فدراسیون شطرنج آسیا طی نامه ای، تمامی رویداد های این رشته در آسیا را به تعویق انداخت.

2 آذر 1400

خبرنگاران شطرنج بازان برتر مسابقات آنلاین جام زاگرس معرفی شدند

کرمانشاه- خبرنگاران- نفرات برتر مسابقات شطرنج آنلاین جام زاگرس که با شرکت ورزشکارانی از 10 استان کشور و با متولی گری کرمانشاه برگزار گردید، معرفی شدند.

2 آذر 1400

خبرنگاران هفت خانه ورزش روستایی در جوین راه اندازی شد

سبزوار- خبرنگاران- رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: با هدف ترویج ورزش در مناطق روستایی و استفاده مطلوب از اوقات فراغت هفت خانه ورزش روستایی از سال گذشته تاکنون در این شهرستان راه اندازی شده است.

2 آذر 1400

ماجراهای بیلی و ملکه سیاه پوش

به گزارش خبرنگاران ، ملکه سیاه پوش عنوان کتاب داستانی است اثر مایکل مورپورگو که با تصویرگری تونی راس و ترجمه جمال اکرمی از سوی انتشارات محراب قلم راهی کتاب فروشی ها شده است. در این کتاب می توان ماجراهای پسربچه کنجکاوی به نام بیلی را خواند که همراه خانواده...

2 آذر 1400

با تخته شطرنج هوشمند بازیکن حرفه ای شوید

صفحه شطرنج هوشمند Grand Kingdom یک بازی مبتنی بر هوش مصنوعی ویژه برای افرادی است که مابلند در کوتاه ترین زمان شطرنج باز حرفه ای شوند.

2 آذر 1400
تعداد: (93)