جویبار میزبان جمعی از برترین های شطرنج ایران

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هیات شطرنج جویبار، تا به امروز حضور 150 شطرنج باز از استان های تهران، گیلان، مازندران، سمنان، فارس، گلستان، قزوین، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، کیش، هرمزگان، کرمانشاه و خراسان شمالی در این رقابت ها قطعی شده است که از این تعداد 120 نفر دارای ریتینگ بین المللی می باشند . ساداتی اضافه کرد: انتظار می رود حدود 170 شطرنج باز در این رقابت ها شرکت نمایند .

جویبار میزبان جمعی از برترین های شطرنج ایران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان جویبار:سید عبدالله ساداتی رئیس هیات شطرنج جویبار با اعلام این خبر مطرح نمود : ششمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد با میزبانی هیات شطرنج جویبار از 10 تا 13 اسفند ماه در جویبار برگزار می گردد .

وی گفت: تا به امروز حضور 150 شطرنج باز از استان های تهران، گیلان، مازندران، سمنان، فارس، گلستان، قزوین، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، کیش، هرمزگان، کرمانشاه و خراسان شمالی در این رقابت ها قطعی شده است که از این تعداد 120 نفر دارای ریتینگ بین المللی می باشند . ساداتی اضافه کرد: انتظار می رود حدود 170 شطرنج باز در این رقابت ها شرکت نمایند .

وی توضیح داد: این رقابت ها ریتد بوده و نتایج آن جهت محاسبه ریتینگ شرکت نمایندگان به فدراسیون جهانی شطرنج فیده ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 107415

به "جویبار میزبان جمعی از برترین های شطرنج ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جویبار میزبان جمعی از برترین های شطرنج ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید